برج های دریاچه چیتگر بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال خانه های لوکس هستند. ویو و چشم انداز فوق العاده این برج ها اولین فاکتور هایی هستند که مورد توجه خریداران قرار می گیرند. واحد های آپارتمانی لوکس و مجلل که به زیباترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده اند. کیفیت متریال بکار رفته در تولید و ساخت این آپارتمان ها از دیگر دلایل پر اهمیت بودن این برج ها به شمار می آید.

این برج ها مجموعه ای از آپارتمان هایی با متراژ مختلف است که به مشتریان این امکان را می دهد تا بتوانند بر اساس بودجه ای که در اختیار دارند، بهترین واحد را خریداری نمایند. دسترسی به مجموعه های رفاهی و تجاری، در کنار طبیعت بکر و دل انگیز از دیگر معیار های محبوبیت برج های دریاچه چیتگر هستند. اگر شما هم قصد خرید واحد های مسکونی در این منطقه را دارید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین پروژه های منطقه چیتگر بپردازیم.

معرفی بهترین برج های دریاچه چیتگر

در سال های اخیر چیتگر به عنوان یکی از مناطق لوکس و دنج در تهران شناسایی شده که در کنار طبیعت بکر، آب و هوای بی نظیر و پاک این منطقه دلیل اصلی محبوبت آن به شمار می آید. شرایط رفاهی برای زندگی ایده آل، وجود امکانات خدماتی و درمانی در کنار مجموعه های تجاری و شرایط کاری فوق العاده سبب شده تا صاحبان کسب و کار و افرادی که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارند، پروژه های بزرگ را آغاز کنند. از مهم ترین و بهترین پروژه های چیتگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برج تریتیوم

بدون شک برج تریتیوم را می توان جز بهترین برج های چیتگر با چشم انداز عالی معرفی کرد. 26 طبقه با امکانات فوق العاده عالی که در بهترین منطقه چیتگر واقع شده است. این واحد ها از ویژگی های عالی با امکانات رفاهی ایده آل از جمله سونا، جکوزی، استخر، روف گاردن 360 درجه، سالن ورزشی برخوردار هستند. برج تریتیوم جز لوکس ترین پروژه های منطقه 22 تهران است؛ موقعیت عالی، چشم انداز فوق العاده، کیفیت متریال و طراحی بی نظیر از مهم ترین دلایل محبوبت این منطقه به شمار می آید.

برج شش گانه پارلمان

از دیگر پروژه های پایان یافته در منطقه 22 تهران که جز بهترین برج های دریاچه چیتگر با چشم انداز عالی قرار میگیرند، برج شش گانه پارلمان هستند. این 4 برج از این سازه ها که در شمال غربی دریاچه قرار میگیرند؛ منحصرا برای نمایندگان مجلس ساخته شده اند و عموم مردم تنها می توانند واحد های دو برج باقی مانده را خریداری نمایند. این برج در نزدیکی برج صیاد شیرازی فاز دوم و برج های شهرک آسمان قرار دارند.

از مشخصات واحد های این آپارتمان می توان به متراژ 127 متری هر واحد اشاره کرد که شامل دو اتاق خواب، حال و پذیرایی، آشپزخانه و سرویس حمام و توالت هستند. واحد های بزرگتر 270 متری که هر یک 4 خوابه هستند و پنت هاوس های این برج که 540 متری بوده و امکانات اکازیون را در اختیار خریداران قرار می دهند.

در زمان خرید این واحد ها امکان انتخاب واحد از نظر متراژ و جهت قرار گیری آن برای افراد فراهم شده است، با توجه به قرارگیری این برج ها در نزدیکی دریاچه چیتگر می توانید از چشم انداز بی نظیر آن نیز بهره مند شوید. از امکانات فوق العاده این آپارتمان ها نیز می توان به درب های ضد سرقت، پارکینگ اختصاصی، انباری بزرگ و جادار اشاره کرد، در کنار این موارد می توان استفاده از سنگ های مرجانی برای دیوار ها و متریال با کیفیت و مقاوم را مهم ترین عامل برای جلب توجه سخت پسندان معرفی نمود.

برج شش گانه پارلمان

برج های سفید

این برج ها مجموعه ای از 6 برج هستند که در مجموع 524 واحد را شامل می شوند. 4 برج آن به صورت طبقه های 5 واحده دو خوابه هستند، دو برج دیگر آن نیز از طبقه های 4 واحد ساخته شده که به صورت 3 خوابه طراحی شده اند. از امکانات این برج ها می توان پارکینگ های اختصاصی آن را معرفی نمود، البته که برخی واحد های این مجموعه دارای دو پارکینگ هستند و در مجموع گنجایش پارک 600 ماشین را دارد.

این برج ها شامل 19 طبقه مسکونی، 4 طبقه پارکینگ و یک طبقه رفاهی هستند، البته در طبقات همکف این واحد ها می توانید از امکاناتی همچون سالن های ورزشی، مهد کودک، سالن اجتماعات، 12 واحد تجاری، بخش های رفاهی و …. استفاده نمایید.

هر 6 برج مذکور از سیستم امنیتی و دوربین های مدار بسته؛ درب های ضد سرقت، نیروگاه برق حرارتی، سیستم اطفا حریق، آسانسور نفر بر و باری به صورت جداگانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، موتورخانه مرکزی و … بهره مند هستند. این برج ها در حاشیه دریاچه چیتگر ساخته شده اند که باعث میشود تا ساکنین آن بتوانند از چشم انداز فوق العاده زیبای آن لذت ببرند.

برج های 3 گانه ایزدیار

شاهکار دیگر در قلب منطقه 22 که جز بهترین برج های دریاچه چیتگر با ویو ابدی هستند، برج های سه گانه ایزدیار در مجموعه شامل 25 طبقه 4 واحدی است که البته متراژ واحد های شمالی و جنوبی آن با هم متفاوت هستند. واحد هایی که در بخش جنوبی قرار میگیرند 156 متر و واحد های ضلع شمالی با متراژ 148 متری طراحی شده اند، در مرحله ساخت و ساز این برج ها از متریال با کیفیت و سنگ مرغوب استفاده شده است که این امر تاثیر بسزایی در نمای ظاهری برج دارد.

سه گانه ایزدیار نیز امکانات رفاهی زیادی را در اختیار مشترکین خود قرار داده که از مهم ترین آن می توان به سالن های مطالعه، مجموعه های ورزشی، کافی شاپ، هلی پد، روف گاردن و … اشاره کرد. از امکانات رفاهی امنیتی این مجموعه نیز می توان دوربین های مدار بسته، سیستم اطفا حریق و … نیز نام برد. این برج ها در ضلع شرقی دریاچه و درست روبروی ورودی بام لند قرار گرفته که این آیتم به نوعی برگ برنده آن به شمار می آید، البته نباید از چشم انداز فوق العاده آن به سمت دریاچه چیتگر غافل شد.

برج های 3 گانه ایزدیار

بهترین پروژه در حال ساخت با چشم انداز دریاچه چیتگر

منطقه 22 تهران یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران به شمار می آید و همین امر سبب شده تا با استقبال بی نظیر به عنوان محل سکونت مواجه شود. محبوبیت فوق العاده این منطقه دلیل اصلی ساخت و ساز متعدد در آن شده است از این رو علاوه بر برج های مذکور، شاهد افتتاح پروژه های متعدد در این منطقه هستیم.

پیش فروش پروژه سایت پارک شمشاد و استقبال بی نظیر از آن گواه بر محبوبیت بیش از اندازه منطقه چیتگر است، این پروژه که به تازگی آغاز شده به صورت واحد های 75، 90، 105 و 130 متری طراحی و در پایان سال 1405 به تحویل می رسد. این پروژه متشکل از 7 بلوک 16 است که 11 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ را شامل می شود. برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره این پروژه می توانید با کارشناسان حرفه ای در مجموعه دیار 22 در ارتباط باشید.