بصورت ساده میشه گفت SketchUp و پلاگین اسکچاپ 2017 به صورت خیلی مبتدی و با توضیحات کاملاً تصویری به شما کمک می کند تا طرح سه بعدی اشیا (ساختمان، مدل های قطعات و …) را در کمترین زمان و با استفاده از ساده ترین ابزارها ایجاد کنید.
اسکچاپ نرم افزاری قدرتمند همراه با ابزارهای متنوع جهت ساخت، ویرایش و انتشار مدل های 3D است. با استفاده از اسکچاپ می توانید طرح كلی یك خانه ، كارخانه ، حمام ، استادیوم و دیگر اجسام مورد نظر خود را تهیه كرده و رنگ آمیری کنید. این برنامه بر خلاف سایر برنامه های 3D نیاز به منابع سیستم کمتری دارد یعنی بار پردازشی کمتری به نسبت نرم افزارهای دیگر دارد و در کامپیوترهای ضعیف هم قابل اجرا می باشد.
اسکچاپ متعلق به کمپانی Trimble Navigation است اما در گذشته توسط گوگل توسعه یافت و به Google Sketchup معروف بود.

مجموعه کامل پلاگین اسکچاپ 2017

  • در عصر حاضر می‌توان گفت، تقریبا اسکچاپ کاری وجود ندارد که در برهه‌ای نیاز به استفاده از پلاگین اسکچاپ 2017 برایش پیش نیامده باشد.
  • به کمک پلاگین اسکچاپ 2017 می توان به توانایی این نرم افزار کاربردی افزود و هر مدل سختی را مدلسازی کرد.
  • بسیاری از اسکچاپ کاران به دلیل پراکندگی پلاگین اسکچاپ 2017 و نبود یک پک جامع سراغ این موضوع نمی‌روند که در این پک تلاش بر این بوده است تا کاربردی ترین پلاگین ها در یک محصول تجمیع شوند.

داستان این محصول

اگر ما یک اسکچاپ کار باشیم ، حتما به مهارت استفاده از پلاگین اسکچاپ 2017 نیاز خواهیم داشت. متاسفانه معمولا بررسی این مسئله را درست برای لحظه‌ای می‌گذاریم که پروژه ما به مشکلی برخورده‌است و نیاز به یک پلاگین موثر داریم. بارها دیده‌ شده که فردی، تمام تلاش چندماهه خود را حذف کند چون بکاپ مناسبی ندارد یا نمی‌تواند آن را برگرداند یا به خاطر تست کردن یک پلاگین، پروژه خود را دچار مشکل کرده است. ممکن است یک پلاگین ساده که کار با آن چند ساعت بیشتر زمان نمی‌برد پروژه ما را چند روز دچار اختلال کند.

چه با این پک و چه با پک های دیگر، حتما باید به عنوان یک اسکچاپ کار حرفه ای ، دانش و تجربه استفاده از پلاگین اسکچاپ 2017 را کسب کنیم تا در زمان مورد نیاز، این کار را به سادگی و با خیال راحت انجام دهیم. نه اینکه چنین مسئله‌ای ما را دچار دردسر کند.

 

بعد از استفاده از این پکیج قادر خواهید بود …

  • بدون نگرانی پروژه های خود را در هر شرایطی به سرعت پیش ببرید.
  • از بین پلاگین اسکچاپ 2017 موجود بهترین پلاگین ها را برای پروژه خود انتخاب کنیم.
  • همیشه از پروژه خود فایل پشتیبان داشته باشیم و بتوانیم حتی در بدترین شرایط آن را برگردانیم.

این پکیچ برای چه کسانی مناسب است ؟

  • مدلیست ها و طراحانی که می‌خواهند در محیط کار موفق باشند.
  • دانشجویان معماری
  • طراحان سه بعدی

 

برخی از برترین پلاگین اسکچاپ 2017 این مجموعه :

DM_artisan
dm_curve_maker
DM_ProfileBuilder
DM_SketchUV
dm_stock_makerloft
Fredo6_FredoScale
Helix-along-curve
ithil_render
jbb_layers_panel
jf-freedxf
jf-moveit
Marginal_UVEditor
material_isolator
Mirror
mx_constructtools
RND_Suchannels
rp_loxodrome
s4u_align
smustard_Parking
TIG-Slicer

 

دانلود پکیج پلاگین های اسکچاپ